Ämne: Marketing Automation

Att automatisera – eller inte automatisera

Automation är en strategi som kan vara extremt kraftfull, och ge stora konkurrensfördelar. Men man behöver fundera på när under ett företags livscykel man ska jobba med automation. Är det något som alla företag ska satsa på? Ett exempel när automation kanske inte står överst

Läs mer & lyssna »

Marketing Automation – Sarah Wats

Marketing Automation är verktyg som man kan använda för att automatisera många olika delar av kundresan. Från att attrahera potentiella kunder, skapa nyfikenhet och utbilda – till att sälja, fördjupa relationen och leverera värde till sina kunder! Gäst i det här avsnittet är Sarah Wats,

Läs mer & lyssna »

Integration mellan affärssystem – David Elbe

Hur kan man få olika affärssystem att prata med varandra? Gäst i det här avsnittet är David Elbe. Hans företag bygger integrationer mellan affärssystem, vilket är något som många företag behöver för att automatisera sina processer. Man hämtar data från ett ställe och skickar över

Läs mer & lyssna »

Premiär! Om innehåll i automatiserade processer

Välkommen till Affärsutveckling med Tomas Wisten – det första avsnittet! Podden är till för dig som är företagare. Vi kommer att prata om allt som rör affärsutveckling, men särskilt digitalisering, nya affärsmodeller, strategi och tillväxt. Och förstås Tomas favoritämne, automation – att automatisera ditt företag.

Läs mer & lyssna »